Ik kijk er naar uit om je te spreken
Vul hieronder je gegevens in en ik neem zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak in te plannen.
De groei van jullie organisatie is direct verbonden met de groei van jullie medewerkers. Goed dat je hier bent want het beste halen uit mensen is waar het om draait en waar we samen voor de volle 100% voor gaan en daar begeleid ik jullie graag bij.
Voor het succes van jouw organisatie is het belangrijk dat medewerkers persoonlijk leiderschap tonen en verantwoordelijkheid nemen voor hun werkzaamheden.
Het is dus belangrijk dat iedere medewerker zichzelf echt leert kennen.
Dat de medewerkers er achterkomen wat voor hun en voor het bedrijf belangrijk is. Dat medewerkers zich bewust zijn van wat ze doen en waarom ze dat doen. Hoe beter medewerkers dit weten, hoe makkelijker het voor hun wordt om de juiste keuzes te maken.
De juiste persoon op de juiste plek zorgt ervoor dat medewerkers de dingen doen waar ze energie van krijgen en in lijn is met datgene wat voor jouw bedrijf belangrijk is.
En dit heeft een direct positief effect op de effectiviteit en productiviteit van de medewerkers en dus het succes van jouw bedrijf.
De training bestaat uit 6 fases:
De training werkt door op 4 niveau's: Fysiek, Mentaal, Spiritueel en Emotioneel.
Het programma bestaat uit een afwisseling van kennis, mentale oefeningen en actieve fysieke oefeningen.
Goede communicatie met jouw (potentiële) klanten is cruciaal voor het succes van jouw bedrijf. Ieder contact met jouw klant heeft effect op jullie onderlinge relatie.
It better be good, want...
Een goed produkt of dienst is tegenwoordig niet meer voldoende.
De (potentiële) klant ziet jou als volwaardig gesprekspartner die in staat is om een goed gesprek te voeren waarbij jij de behoefte in kaart brengt en op basis hiervan de juiste oplossing aandraagt.
Dit klinkt allemaal vanzelfsprekend maar het voeren van een verkoopgesprek is een vak apart. Vaardigheden als luisteren, oprechte interesse tonen, vragen stellen, bezwaren weerleggen en klantgericht adviseren zijn hierbij erg belangrijk.
"Lever een klant wat hij nodig heeft, niet wat hij vraagt"
Een klantcontactcentrum (KCC), een IT servicedesk, de afdeling klantenservice of aan de balie bij de afdeling burgerzaken.
Stuk voor stuk afdelingen waar je heel veel contact hebt met klanten.
Daarbij is het belangrijk dat dit contact effectief en efficiënt gebeurt. En dat de klant zich volledig gezien en gehoord voelt.
"Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerst indruk"
De juiste houding en vaardigheden zijn hierbij cruciaal. Dit in combinatie met een eenduidige uitstraling
Overtref de verwachting van de gast en u heeft een ambassadeur voor het leven. Een gast bezoekt een jachthaven, hotel, restaurant of café om in de watten te worden gelegd.
"Van begin tot het eind een beleving om nooit meer te vergeten"
Bij gastvrijheid draait alles om aandacht voor de gasten. Vanaf het moment dat de gast aankomt tot het moment dat de gast voldaan en zeer tevreden huiswaarts gaat. Ieder detail telt.
De juiste houding en vaardigheden zijn hierbij cruciaal. Dit in combinatie met een eenduidige uitstraling
Op basis van jullie behoefte stellen we een training op maat samen. De training bestaat uit een combinatie van theorie en praktijk.
De manier voor jouw medewerkers om een succesvolle presentatie te geven zonder:
Een incompany training met periodieke oefensessies en een afsluitende live podiumdag in Breda of bij jullie op locatie.
Zonder doel is het lastig scoren. We starten met een uitgebreide intake en een presentatieopdracht.
Een online academy die bestaat uit de volgende modules:
- Master jouw structuur
- Master jouw verhaal
- Master jouw presentatie
- Master jouw invloed
incl. 2 bonusmodules
Periodieke oefenensessies incl. uitdagende presentatieopdrachten.
De deelnemers werken tijdens deze training toe naar hun eigen eindpresentatie op de afsluitende Live podiumdag in Breda of bij jullie op locatie.
Wilfred is een enthousiaste man die je de ruimte geeft om op je eigen tempo en manier te ontwikkelen in spreken. Hij geeft veel persoonlijke aandacht, luistert goed en geeft advies waar je iets aan hebt. Ik vond dat heel prettig. De afgelopen weken heb ik de cursus Spreken met Impact gevolgd. Ik vond het erg leuk en heb er veel van geleerd. De cursus geeft je mogelijkheid om jezelf te verbeteren niet alleen in presenteren, maar overal waar je spreekt. Ik kan de cursus zeker aanraden als je beter wilt leren spreken.
Sjoerd van Megen
Al vroeg pakte ik mijn podium. Dit begon bij de afsluitende musical op de lagere school tot het geven van spreekbeurten. En dat terwijl ik toen een heel verlegen jongetje was met een eigenwaarde van onder het vriespunt.
Inmiddels geef ik als spreker regelmatig keynotes en inspiratiesessies over uiteenlopende thema's als persoonlijke ontwikkeling, communicatie en klantbeleving.
Op zoek naar een inspirerende spreker die zorgt voor inhoud, humor en energie. Hieronder even klikken ;)
volg mij
Ik wil je graag een fijne tijd op mijn website geven. Als je verder gaat op deze website ga ik ervan uit dat je instemt met mijn cookiebeleid. Lees mijn beleid
Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.